Tuesday, March 2, 2010

For a Limited Time Only

The month of March is pretty dreary here in the frozen tundra, also known as metro-Detroit, Michigan. Actually, I'd have to say March is normally my least favorite month. This is because while its still typically still freezing Winter, all the stores have set out the Spring clothes, other parts of the country have thawed and people are spending time outside, sometimes Easter is in March and its always cold (two years ago it snowed! It was colder on Easter than on Christmas that year!), and its just gray outside! The old saying, "March comes in like a Lion and goes out like a lamb" has not been true in recent years, as March has just been plain cold from start to finish.

However, one amazing thing does happen in March....Shamrock Shakes arrive at McDonalds! I don't know if you all love these shakes as much as I do, but oh how I love them! First of all, the color! What else could brighten up an otherwise dreary March day than a mint green shake? Also, I love the flavor! Its not too minty, but also more refreshing than a simple vanilla shake. I rarely have shakes, or McDonalds for that matter, but when March rolls around, I might have 10 shakes! Cheers!

17 comments:

QueenBeeSwain said...

hark the herald angels siiing!

my sis called to say that in Madison, they started to appear in the tail-end of Feb- which we both think is sacreligious!

gotta love the mcshamrock shake!

xoox

kHm

KatherineBee said...

I love that there is a blog post about the greatness of the Shamrock Shake - I look forward to it every March!

DREW'S MOM said...

Yay for March and the Shamrock Shakes!! I sure do love me some minty shakes any day!!

Always Organizing said...

OMG! I have never had a Shamrock Shake! I might have to run over to Mickey D's to see if they have them here in NJ :)

StylishSuburban said...

After your post I'm going to try a Shamrock shake. Never had one and didn't even realize they were mint, yum! My one daily traditional diet coke will be swapped for a small shake in the near future.

Suburban Princess said...

OMG I used to love these! I havnt seen them since I was a kid! I wonder if the McD's in Canada will bring them back this year!

Ari said...

I gave up ice cream for lent :(

Semi-Slacker Mom said...

This is new to me & I'm a Mickey D's regular! I must go & request one, now!

Piper Jacquelyn said...

I've never had one! AHH! Must get on that immediately.

Blonde Bookworm! said...

yummm I am so making a pit stop on my way home tonight!

The Pink Tutu said...

I've never had one, but sounds delicious! I'll have to get one soon :)

EntertainingMom said...

I think I know what I am having for lunch tomorrow!!!

misss_e said...

Oh yeah!

Headbands and Hand Bags said...

I might treat myself to one of those today! Yum!

Join the Gossip said...

I live in LA and our weather is crazy. A few weeks ago it was in the mid 80s, now it's in the mid 60s, and we keep having irratic rain storms. I kinda wish we got to experience anything near a winter this year though--it pretty much went straight to spring.

Never tried the green shakes, I am always afraid I won't like it and it'll be a waste.

Cute blog =)

Cool Gal said...

Love Shamrock shakes. Blizzard flavor of the month is Thin Mint (Girl Scout cookie).

Mmm...can't wait for my "mint" fix.

Trop Rouge said...

OH MY GOD i must have died and went to heaven I can't wait to put my lips on one of these shakes!
x